Kadınlar Özel – Kadın, Güzellik ve Estetik, Moda ve Sağlık

Cuma 24 Eylül 2010 06:12

Fazla Et Tüketimi Kalbe Zararlı

Yazan emre Kategori Beslenme

ABD’nin Harvard Üniversitesi’nde yapılan araştırmalara göre, günde iki kez kırmızı et yiyen kadınların kalp hastalıklarına yakalanma riski yüksek. Uzmanlar yaşları 30- 55 arasında değişen ve diyet yapan 84 bin 136 kadını uzun yıllar inceledi.

img109

Araştırmaların sonunda günde iki porsiyon taze veya dondurulmuş kırmızı et yiyen kadınların kalp hastalıklarına yakalanma riskinin günde yarım porsiyon et yiyen kadınlara göre yüzde 30 fazla olduğu belirtildi. Öte yandan, kırmızı etle servis edilen bir miktar kuru yemişin kalp hastalıkları riskini yüzde 30 azalttığı kaydedildi.

Sabah

Etiketler: , ,



Yorum Yapın